dilluns, 4 de juliol del 2011

L'EXPERIÈNCIA D'UN IRONMAN AMB CIMS

Ja feia uns cinc anys que vaig deixar els triatlons i com tot triatleta tenia al cap algun dia fer un Ironman. Però mai tenia el moment per decidir-me de veritat, pensava l’any vinent ja ho faré i així successivament. Fins que un dia vaig dir: “Aquest any sí que toca!”. Motivat per diferents motius vaig fer el primer pas per fer un Ironman: inscriure’s.

Vaig decidir que la millor persona que em podia entrenar per un esdeveniment tan gran no podia ser ningú millor que conegués el món de l’esport i el rendiment. Vaig confiar amb un projecte anomenat CIMS (Cos i ment sa) que es dediquen entre d’altres coses als entrenament personalitzats.

Pel que fa la preparació va ser molt acurada i personalitzada, ja que costa trobar professionals que s’adaptin els teus horaris, imprevistos o simplement mals entesos. Per això he de dir que la preparació va ser molt bona i encertada en tot moment, ja que al ser tres disciplines en una, no ha de ser gens fàcil.

Una cosa que té molt bo CIMS és la comunicació, ja que sense una bon feedback no es pot dur a terme un bon entrenament.

Quan va arribar el gran dia, hi vaig arribar en la meva òptima forma. Només em calia gaudir de totes les experiències que em podia aportar fer un Ironman.  Són sensacions que no es poden explicar, s’han de viure.

En general em vaig notar molt bé, tot i que el meu objectiu era poder acabar un Ironman vaig tenir molt bones sensacions. El tram de nedar em va passar força ràpid, el de bici vaig gaudir de la prova i a on vaig patir una mica més va ser en el córrer.  Vaig patir el 10 últims quilòmetres però entenc que van ser les hores que portava acumulades.

Per això vull agrair els professionals de CIMS per la seva gran ajuda sense elles no ho hagués fet i també vull animar a tothom que es motivi a fer realitat els seus reptes personals, petits o grans. Ja que personalment penso que un Ironman ho pot fer tothom només cal constància i una bona preparació física.

Ironman Züric. 25 Juliol 2010.

11h 1m 46 seg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada